ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 210 26 24 545Δ/Π 09:00 με 14:00 ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 120 €
ZicZac
  1. ΑΡΧΙΚΗ
  2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

 

Πολιτική επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ένα προϊόν ή περισσότερα εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε.

Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος.

Στη περίπτωση επιστροφής έχετε τη δυνατότητα:

Α) Να κάνετε αλλαγή. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας αντικαταστήσουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός, με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος), είτε σας έχει αποσταλεί λάθος κωδικός, είτε το μέγεθος δεν είναι το κατάλληλο για εσάς ή για κάποιο άλλο λόγο. 

  • Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή με ίδιο ή άλλο προϊόν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Μπορείτε να κάνετε την αλλαγή σας στο e-shop εφόσον έχετε κάνει την αρχική σας αγορά από εκεί . Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε, εντός 24 ωρών από την ημερομηνία παραλαβής του. Επιστρέψτε το προϊόν πολύ καλά συσκευασμένο προς αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά του.Η επιστροφή σας μπορεί να γίνει μέσω της εταιρείας FIS, το κόστος χρέωσης είναι 3 € το οποίο θα αφαιρείτε απο το ποσό της επιστροφής ή διαφορετικά αν η επιλογή της μεταφορικής είναι δική σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος.

Το δέμα σας μέσα θα πρέπει να περιέχει το προϊόν το οποίο επιστρέφετε, το ειδικό έντυπο επιστροφής που υπήρχε στο δέμα που λάβατε, συμπληρωμένο με τις απαιτούμενες πληροφορίες (επιλογή Αλλαγή στο Έντυπο Επιστροφής), και την απόδειξη σας.

Για την δέσμευση/κράτηση του προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μια κανονικής παραγγελίας με αντικαταβολή  απλώς για να γίνει αφαίρεση του ποσού/υπολοίπου που προκύπτει από τα επιστρεφόμενα είδη σας, θα πρέπει στο πεδίο ‘’Σχόλια’’ να σημειώσετε την λέξη ‘’Αλλαγή’’. Να σας ενημερώσουμε πως, το τελικό ποσό με την πίστωση δεν θα σας φανεί αυτόματα την ώρα που εκτελείτε την παραγγελία σας, θα αφαιρεθεί λογιστικά από πλευράς μας αφού γίνει η επεξεργασία της επιστροφής σας.

Β) Επιστροφή χρημάτων. Επιστροφή των χρημάτων σας στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας δηλώσετε ή στο λογαριασμό Paypal από τον οποίο έγινε η πληρωμή ή στην πιστωτική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή εντός 30 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε (Επιστροφή χρημάτων στο Έντυπο Επιστροφής). Η επιστροφή χρημάτων δεν πραγματοποιείται σε φυσικό μας κατάστημα. 

Επιστρέφεται από εμάς η αξία των προϊόντων και όχι τα έξοδα αντικαταβολής.

 

Γ) Πίστωση. Πίστωση της αξίας του προϊόντος που επιστρέψατε προκειμένου να την αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας. Η πίστωση θα γίνει μετά την παραλαβή των προϊόντων στις αποθήκες μας (επιλογή Πίστωση στο Έντυπο Επιστροφής).

 

Διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος

Σε περίπτωση επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας ή ενός μέρους αυτής, παρακαλούμε συμπληρώστε το ειδικό Έντυπο Επιστροφής που βρίσκεται μέσα στη συσκευασία του προϊόντος που θα παραλάβετε. Σε περίπτωση που χάσετε το ειδικό Έντυπο Επιστροφής μπορείτε να το «κατεβάσετε» από ΕΔΩ.

Σας επισημαίνουμε ότι όταν μας επιστρέφετε ένα προϊόν πρέπει να γνωρίζουμε τον αριθμό παραγγελίας, τον κωδικό του προϊόντος, καθώς και την επιθυμία σας για Αλλαγή, Επιστροφή χρημάτων ή Πίστωση, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε το αίτημά σας το συντομότερο δυνατόν και με ακρίβεια.

Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:

ziczac.gr JOSEI

Φαιστού 5, 131 23

Ίλιον, Αθήνα

Ελλάδα

ΤΗΛ: +30 210 2624545

Email: [email protected]

Σημείωση:

*Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προσφέροντάς σας τις εναλλακτικές Β και Γ.

*Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί από αυτά τα καρτελάκια τους.

*Η ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων στις αποθήκες μας βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη. Γι’ αυτό και πρέπει να φροντίζετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του.

 

Πέραν των άλλων περιπτώσεων που αναφέρονται στο παρόν, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

Α) Ακύρωση παραγγελίας από Χρήστη

Πριν την υποβολή της παραγγελίας σας, τεχνικά μπορείτε να αφαιρέσετε τις ποσότητες των Προϊόντων από το καλάθι σας που δεν επιθυμείτε να παραγγείλετε, πατώντας το κουμπί «X» το οποίο ενεργοποιεί την αφαίρεση των αντίστοιχων Προϊόντων. 

Μετά την αποστολή της επιβεβαίωσης παραγγελίας από εμάς μέσω email για διάστημα πέντε (5 ) ωρών, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο (+30)210-2624545, τις ημέρες : Δευτέρα – Παρασκευή από 9:00 – 14:00. Το email θεωρείται ότι έχει παραληφθεί από εμάς για τους σκοπούς του παρόντος, την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημερομηνία αποστολής του, δυνάμεθα δε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας σύμφωνα με τα ανωτέρω, μόνο εφόσον η παραλαβή του σχετικού μηνύματός σας πραγματοποιηθεί πριν την αποστολή σε εσάς της επιβεβαίωσης αποστολής των προϊόντων σας με συγκεκριμένο αριθμό voucher. Για παραγγελίες με προορισμό παράδοσης χώρα εξωτερικού ισχύει ότι σε περίπτωση που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας σας, πριν την παραλαβή των προϊόντων, θα επιβαρύνεστε εσείς με τα έξοδα επιστροφής που απαιτούνται για την επιστροφή των προϊόντων στην διεύθυνση eshop της Εταιρείας μας στην Ελλάδα.

Επιπλέον σε περίπτωση που η JOSEI τροποποιήσει την παραγγελία σας σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν, έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε στο σύνολο την παραγγελία σας ή κατά το τμήμα αυτής που δε δύναται να εκτελεστεί από εμάς.

 

  1. B)Ακύρωση παραγγελίας από τη JOSEI

Η JOSEI δύναται να ακυρώσει σε οποιοδήποτε στάδιο την παραγγελία σας ή/και τη Σύμβαση πώλησης και στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Εξ’ αιτίας τεχνικού λάθους το Προϊόν που έχετε παραγγείλει δεν είναι διαθέσιμο και δεν έχει προλάβει να ενημερωθεί το σύστημα, ή/και όταν δεν είναι δυνατή η προμήθειά του πια από την Εταιρεία μας για οποιονδήποτε λόγο και αιτία.
  • Εξ’ αιτίας τεχνικού λάθους, η αναγραφόμενη στο Προϊόν τιμή, ή η περιγραφή του είναι λάθος.
  • Μη εξόφλησης.
  • Μη παραλαβής των Προϊόντων σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.
  • Η εκτέλεση της παραγγελίας αντιβαίνει σε νόμους, κανόνες και κανονισμούς.
  • Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

Σε περίπτωση που το Προϊόν της παραγγελίας που ακυρώνεται έχει πληρωθεί, η JOSEI θα σας επιστρέψει τα χρήματα σας.